Domov | Kreativno pisanje | Kreativno pisanje in marketing

Kreativno pisanje in marketing

| Povej naprej
Kreativno pisanje in marketing

Za pisanje učinkovitih marketinških besedil, ki bodo žela želene uspehe, pogosto ni dovolj le dobro izurjena veščina pisnega izražanja.

Marketing mora biti namreč izjemno inovativen, saj se trg hitro zasiči in so posledično prepoznavne samo stvari, ki presenetijo in navdušijo z nečem drugačnim.

Pri marketinškem pisanju je zato zelo pomemben element tudi kreativnost, ki med drugim pomeni to, da znamo v besedilu ubrati neko novo pot in izstopiti iz ustaljenih okvirov. V veliko pomoč nam je lahko veščina kreativnega pisanja, saj se naučimo drugačnih pogledov na realnost, situacije in samo pisano besedo.

Kako doseči preboj s kreativnostjo?

Kreativnost je proces ustvarjanja in z njo je povezana neomejenost naše domišljije, kar pomeni, da svojih možnosti izražanja in inovativnosti skorajda ne moremo izčrpati. V pomoč in inspiracijo so nam lahko nekateri preizkušeni nasveti, iz katerih bomo s kančkom lastne ustvarjalne iskrice ustvarili sveža, komunikativna in učinkovita besedila.

1. nasvet: Zamenjava perspektive

Glavni namen marketinškega besedila je, da pritegne in naloga znotraj poplave besedil ni lahka. Eden izmed možnih načinov za pritegnitev pozornosti je vzpostavljanje nenavadnega konteksta, kar pomeni, da besedilo napišemo tako, da zaradi določenih okoliščin izstopa. Zamenjava perspektive pomeni, da besedilo napišemo z drugega zornega kota, npr. s stališča nekoga, ki o stvari ne ve ničesar, s perspektive ciljnega uporabnika, s perspektive vsevednega subjekta itn. Z besedilom se moramo torej kreativno poigrati ter modificirati sporočilo tako, da bo preoblečeno v nove barve, ki pritegnejo pozornost.

2. nasvet: Minimalizem

Zelo pomembno je, da iz marketinških besedil odstranimo ves balast in pustimo informacije, ki so zares pomembne. Seveda je dovoljeno, da ohranimo kreativnost in tudi kakšen „okrasek“, vsekakor pa ne smemo preveč dolgoveziti, saj se bo sporočilo hitro izgubilo. Ljudje najbolj cenimo, kadar v kratkem času dobimo jasne in efektivne informacije, ki jih lahko nemudoma uporabimo.

3. nasvet: Poetičnost

Vprašanje je, ali poetičnost sploh sodi v marketinška besedila? Odgovor je da, vendar zelo dozirano in ustrezno uporabljeno. Poetičnost je lahko tisti faktor, ki besedilo naredi drugačno in poskrbi, da izstopi iz množice, vsekakor pa ni ustrezno, da klasično prodajno pismo spremenimo v sonet in pričakujemo, da bomo s tem navdušili kupce. Poetičnost naj bo le češnja na torti in naj marketinško besedilo začini tako, da bodo bralci iz njega izluščili drobec več kot le prodajno strategijo, zaradi česar boste pridobili bonus točke.

Želite izstopiti iz ustaljenih okvirov? Naučite se pisati KREATIVNO! 


Oglasna mreža 1A INTERNET - 0590-64-200 - info@1ainternet.net
Povej naprej:

Oceni članek

5.00