Domov | Nasveti za pisanje | Kako napisati uspešen prodajni e-mail?

Kako napisati uspešen prodajni e-mail?

| Povej naprej
Kako napisati uspešen prodajni e-mail?

Ste med tistimi, ki na dan prejmejo vsaj 5 prodajnih oz. oglaševalskih e-mailov in jih dosledno brišete, še preden jih odprete?

Niste edini. So prodajni e-maili lahko uspešni?

Morda ste v okviru vašega podjetja že poskusili podobno strategijo oz. vsaj razmišljali o grajenju baze strank in pošiljanju marketinških e-mailov. Je mogoče, da se vaša strategija in princip pisanja toliko razlikujeta od ostalih, da bodo vaše e-maile naslovniki odpri in jih celo z veseljem prebrali? Odgovor je DA, vendar lahko do takšnega odziva pridete samo s premišljeno strategijo, ki jo že od začetnih korakov dosledno gradite in razvijate. Drugo pomembno pravilo, ki odloča o uspešnosti poslanih akcij, pa je še eno: pri vsakem sporočilu se morate potruditi.

 

Zakaj naslovniki ne odpirajo moje e-pošte?

Oglejmo si najprej dejavnike, ki vplivajo na to, da prodajni e-mail ostane neodprt oz. ga naslovnik „odpre trikrat“ - prvič, zadnjič in nikoli več.

1. dejavnik

Prvi dejavnik, ki lahko naslovnika že prvo sekundo odvrne od branja, je neprimerna izbira naslova. Pri naslovu se lahko zgodi, da bodisi izpostavite tematiko, ki naslovnika sploh ne zanima bodisi napišete preveč plehek, prodajni naslov, ki že od daleč razkriva, kakšen je vaš namen (agresivne prodaje) in naslovniku ne obljublja, da bo ob odpiranju vsebine našel kaj uporabnega.  

2. dejavnik

Drugi dejavnik, zaradi katerega vam naslovnik ne zaupa in ne odpira vaše e-pošte, je nezanimivost in neprepričljivost vašega načina predstavitev izdelkov in storitev. Morda je bil že pripravljen odpreti nekaj vaših prodajnih sporočil, s katerimi ga niste uspeli prepričati in zdaj že ob ogledu pošiljatelja sporočilo preprosto zbriše, ne da bi pogledal vsebine.

3. dejavnik

Tretji dejavnik je tehnične narave in je odvisen od ponudnika, preko katerega oglaševalska sporočila pošiljate. Zahtevajte vpogled v podatke, koliko pošte je bilo dejansko dostavljene v poštne predale naslovnikov in se v primeru zelo slabih procentov uspešno dostavljenih sporočil pozanimajte o drugih alternativah oz. zamenjajte ponudnika.

 

Katere vsebine naj v prodajnem e-mailu ponudim?

Število odprtih e-mailov in procentualni odziv nanje sta odlična pokazatelja, kako dobro (oz. slabo) vam pravzaprav gre in v kolikšni meri uspete v e-mailih ugoditi interesom vaših potencialnih strank. Redko boste uspešni že na prvo žogo, zato je potrebno strategijo spreminjati.

  • Premislite, katere do sedaj poslane tematike so vzbudile največ zanimanja?
  • Kaj več lahko vašim bralcem ponudite?
  • Katerih pristopov še niste testirali?

V pomoč vam bodo naslednje smernice za prilagajanje vsebine prodajnih e-mailov, s pomočjo katerih boste pričeli dosegati želene učinke. Če se pisanja prodajnega e-maila lotevate prvič in še ne poznate odziva strank, njihovih zanimanj in potreb, izberite eno izmed strategij, ki se vam zdi najprimernejša, in jo testirajte. V kolikor ne dosežete želenega odziva ne vztrajajte, temveč zamenjajte taktiko.

Pred očmi imejte potrebe naslovnika

Pri sestavljanju prodajnega e-maila se morate jasno zavedati vašega poslanstva, še bolj pa morate imeti pred očmi naslovnika, ki se bo ob vašem e-mailu odzval podobno, kot smo na začetku opredelili, da se sami odzivamo ob poplavi tovrstnih e-mailov. Glavni princip, kako zadostiti interesom obeh strani, je najti ravnovesje med uporabnimi informacijami za naslovnika in predstavitvijo vaše ponudbe. Ljudje že zaradi stiske s časom beremo zelo malo in po hitrem postopku izločamo stvari, ki za nas niso pomembne.

Zelo dobro je, da se pri sestavi prodajnega e-maila nekoliko bolj potrudite in bralca pritegnete z informacijami, ki ga zanimajo. Lahko mu v sklopu sporočila pošljete zanimivo vsebino, tematsko povezano z vašim produktom ali pa celo splošno informativne informacije, ki jih šele na koncu nekako povežete z vašimi interesi. Če boste pri tem prepričljivi in boste resnično ponudili stvari, ki vaše potencialne kupce zanimajo, boste nemudoma doživeli bistveno boljši odziv, saj bodo ljudje pričeli ceniti vaše delo (produkte, storitve) ter bodo pričeli vaše e-maile odpirati z zanimanjem. Kadar na strani kupca vzbudimo zanimanje in ga uspemo tudi kontinuirano vzdrževati dlje časa, si pridobimo lojalnost in pripravljenost kupca za sodelovanje.

Če se ne spomnite nobenih drugih vsebin, lahko naslovnika razveselite tudi s kakšno tematsko šalo, vzpodbudno mislijo ali kakšno drugo sproščujočo vsebino, saj bodo vse tovrstne taktike večinoma naletele na odobravajoč odziv.

 

Kako pogosto naj pošiljam prodajne e-maile?

Podatek o priporočeni frekvenci pošiljanja je zelo težko opredeliti, saj je odvisen od vaše dejavnosti in tematike vsebin, ki jih nameravate pošiljati. Nedvomno se je potrebno izogniti zasipavanju s pošto, saj boste naslovnikom začeli zelo hitro presedati. Pri pošiljanju splošno uporabnih vsebin si lahko privoščite nekoliko pogostejšo frekvenco pošiljanja, medtem ko se pri izrazito prodajnih vsebinah vzdržite in jih pošiljajte približno enkrat na mesec. Še bolje je, če vaše naslovnike povprašate, katere vsebine jih zanimajo in celo kako pogosto bi jih želeli prejemati, saj boste tako dobili najbolj zanesljive povratne informacije.

Priporočila glede frekvence pošiljanja:

  • prodajne e-maile pošiljajte kontinuirano v skladu s urnikom, ki ga izberete oz. obljubite strankam (dnevno, tedensko ali mesečno),
  • najprimernejši dnevi za pošiljanje prodajnih e-mailov so torek, sreda in četrtek,
  • uro pošiljanja prilagodite željam in dnevnemu ritmu oz. navade vaših strank.

 

Kako pomemben je izgled prodajnega e-maila?

Izgled prodajnega e-maila je pomemben, saj vpliva na bralčevo zanimanje, vendar so najpomembnejši notranji elementi, s katerimi ga lahko nemudoma pritegnete. Na prvem mestu tako imenovanih sidrišč pozornosti je ustrezna členjenost besedila. Bodite pozorni, da jasno izpostavite naslove, dopišete informativne podnaslove in ustrezno poudarite pomembne besede in informacije.

Usklajenost s celostno grafično podobo

Smiselno je, da je dizajn prodajnega e-maila usklajen s celostno grafično podobo podjetja, saj prejemniki sporočila vsebine še bolj efektivno povezujejo z vašim podjetjem. V sporočilo lahko vključite tudi slike ali priponke, vendar bodite pozorni, saj lahko to poslabša procente uspešne dostave e-maila, zato se pozanimajte pri ponudniku verižnega pošiljanja, kakšno sporočilo je optimalno.

Prodajni e-mail ne sme biti dolgočasen, temveč bodite drzni in jasno izpostavite stvari, za katere želite, da jih prejemnik takoj opazi.

 

Občasno poskrbite za nagrado za vaše bralce

Zvestobo vaših bralcev je vsekakor potrebno nagraditi, saj boste tako maksimalno povečali njihovo zadovoljstvo in si pridobili plus točke. Lahko jim ponudite posebne ugodnosti in popuste, vrednostne kupone, darila ali kaj drugega, kar bo zanje uporabno in jih bo razveselilo. Uporabite še dodaten trik in tovrstne nagrade dosledno omenjajte na koncu prodajnih e-mailov (predhodno jih lahko najavite v naslovu). Tako boste bralce navadili, da vaša sporočila vedno znova v celoti pregledajo, da ne zamudijo kakšne uporabne ugodnosti, ki ste jim jo pripravili.


Oglasna mreža 1A INTERNET - 0590-64-200 - info@1ainternet.net
Povej naprej:

Oceni članek

5.00